воскресенье, 6 сентября 2015 г.

Կորցնում ենք ակամա, Նեղանում ենք անիմաստ…




Փնտրե՜լ եմ, ինձ քո մեջ եմ տեսել՝                                         

Վայրի՜, մեղրահո՜տ մի տարածք,                                        

Հոգուս իրական ձայներն եմ լսել՝                                         

Մի ամբո՜ղջ այրվող գրադարան…                                      

Բորբ մարմինդ եմ տեսել կաթնահոտ,                                            

Զույգ  աստղեր- դաջված ստինքերիդ,                                            

Ինչ-որ բան ման եկող հայացքով                                                      

Ձիթավառ կանթեղը ձեռքիդ:                                                  

Փնտրելը  Ցա՜վ է,  Կսկի՜ծ է,  Մորմո՜ք,
                                                                                 
Գտնելը՝  մի ամբո՜ղջ տիեզերք,                                             

Աստվա՛ծ իմ, կգտնե՞մ քեզ արդյոք,                                      

Թե՞ նորից կմնամ առանց Քեզ:                                   

Միայնակ մնացած սիրահարը,                                             

Նման է ծերունու աչքերի,                                            

Որտեղ անկատա՛ր է աշխարհը,                               

Բայց Սպասո՜ւմը հաղթո՛ւմ է մահին:                                

Աստիճանները Կյանքի դեպի քեզ են տանում,                 

(Անհեթեթ  հիմար մի սանդղակ)                              

Չգիտեմ բարձրանո՞ւմ եմ, թե՞ իջնում -                   

Մեղավորության մաքուր մի հարթակ…                

Ես քո մեջ եմ եղել, եղե՛լ եմ այնտեղ,

Որտեղ երազում են լինել հողմերը,              

Ես կյա՛նքն եմ տեսել խելահեղ,

Քո մեջ մոխրացել իմ  հուշերը…            

Ի՞նչ է պատահել աշխարհում արար,       

Հեռացել  են երկիրն ու երկինքն իրարից,

Ընդամենը՝  Կորցրել ենք իրար,                                       

Անիմաստ  Նեղացել աշխարհից…


Ս.Ումառ-Հարությունյան



Комментариев нет: