суббота, 4 апреля 2015 г.

Ռեքվիեմ



Երբ վիճում են անընդհատ
Ցավն ու Պատրանքը,
Ժամանակն էլ արդեն նրանց չի՛ բուժում,
…Համոզվում ես, թե  որքա՞ն երկա՜ր է կյանքը,
Երբ ուրախություն այլևս չի բերում:

Հավերժ չէ Լուսնի տակ
Աշխարհ եկած մարդը,
Կարիք կա՞ կրկնել  անընդհատ,
Մեկը սև՛ն է նախընտրում, մյուսը սպիտակը
Ու Լռությո՜ւնն է բղավում շարունակ:

Սպիտակի ու Սևի բախումն անդադար
Ստիպո՛ւմ է անընդհատ պայքարել,
Մթում բոլորը նմա՜ն են իրար,
Ցերեկով - սարսափում ես աչքերդ բացել:

Հայացքդ ծա՜նր
Սահում է սպիտակ ստեղներով -
Ո՛չ մի կերպ, առանց սև չի ստացվում մեղեդի,
Երջանիկ ես դառնում այնքանով՝
Որքանով երկարում է մենության ուղին:

Բղավո՛ւմ ես
- Մարդի՜կ, մի՛ փակեք կափարիչը,
Ես սև ստեղներից  չե՜մ մաքրել փոշին …
Դեռ չեմ ավարտել ես իմ մեղեդին
…Ցերեկվա կուրծքն է պատռում քո ճիչը
Եվ ուրիշ,
Եվ ուրիշ
Ոչի՜նչ…


Ս.Ումառ-Հարությունյան

Комментариев нет: