четверг, 19 марта 2015 г.

Արդա՜ր չես, Տե՛ր իմ



Լո՜ւյս էի տենչում  քո Որդու նման,
Այլ ոչ թե ցա՜վ ու մորմո՜ք,
Արդա՛ր չէ, Տե՛ր իմ,
Դրա՛խտ խոստացար,
Բերեցիր  դժոխք:

Խավարից բարի Բաներ չեն ծնվում,
Ծնվո՛ւմ է անե՜ծք կամ էլ հայհոյանք,
Արդա՛ր չէ, Տե՛ր իմ,
Որ այս աշխարհում
Դատարկ բաներից նենգանանք:

Երբեք չե՛ս սիրել բանաստեղծներին
Երկրի ցավերը քաշել են նրանք,
Արդա՛ր չէ, Տե՛ր իմ,
Նրանց գլխներին
Մի՜շտ էլ խաղեր ես խաղացել դաժան:

Միշտ էլ պոետի արյո՛ւնն է եղել
Հատուցման գինը մի չնչին բանի,
Արդա՛ր չէ, Տե՛ր իմ,
Դափնու փոխարեն
Ծաղկեպսակն է եղել փրկագին:

Փորձությունների դարը անցե՜լ է
Հացն հանապազորյա կյանքո՛վ է չափվում,
Արդա՞ր է, Տե՛ր իմ,
Որ քեզ ուրանամ
Ու երկրպագեմ աստծուն թշնամու:

Միշտ կասկածում ամաչում եմ հայելուն նայելիս,
Որ քո տեսքով եմ եկել այս աշխարհ,
Արդա՛ր չէ, Տե՛ր իմ,
Կամ ի՛նքդ փոխվիր
Կամ այս դժոխքը ինձնից հեռու տար:

Ս.Ումառ-Հարությունյան


Комментариев нет: