четверг, 19 марта 2015 г.

Պատկեր

                                                                                 Նելլի Կարապետյանին
* * *
Չգիտե՜մ  մի՞տքն է բառից
Երկունքվում,
Թե՞ բառն է խաչվում մտքի հետ,
Որ ինչ որ մի տեղ հեռվո՜ւմ,
Շա՜տ հեռվում,
Ծնվում է ռոմանտիկ մի պոետ:

Մենախոսությունը սկսվում է այսպես -
Հեռվից քեզ կանչում է մի շատ ծանոթ ձայն,
Իսկ դու խոսում ես քո մտքերի հետ՝
Ձեռքումդ սուրճի
Դատա՜րկ մի գավաթ:

Ուզում ես, որ օրվա ձեռքերում
Շորերդ մաշվե՜ն, չքանան,
Ուզում ես,
Որ իրիկունը չտե՛ս
Հաճույքից մի քիչ տրտնջա:

Ուզում ես, որ օրը լինի  քո՛նը,
Որ այդքան անխոս չլինի օրը,
Որ օ՛րն էլ մի քիչ,
Թեկուզ շա՜տ չնչին
Ըմբոշխնի քայլերիդ օրորը:

Օրորվո՜ւմ ես, սենյակից - խոհանոց
Քայլերով հուշիկ՝
Ձեռքումդ՝Սուրճի դատա՜րկ մի գավաթ,
Իսկ հեռվո՜ւմ, շա՜տ հեռվում 
Մի պոետ ռոմանտիկ
Ցնդում է պատկերից այդ դաժան:

Մի՞տքն է անլեզու բառերից շիկանում,
Թե՞ բառն է հալեցնում
Մտքի սառույցը…

… Մեկ գավաթ ես ջրի տակ լվանում,
Իսկ մտքում՝ լվանում ես երկուսը…



Ս.Ումառ-Հարությունյան

Комментариев нет: