суббота, 14 июня 2014 г.

Կյանքի իմաստը





- Կյանքի ամբողջ իմաստը փող ունենալու մեջ է:
- Ի՞նչպես:
- Նայի՛ր, ես ունեմ հազար դոլլոր, դու ունես հարյուր դոլլար:
- Եղավ հազար հարյուր դոլլար:
- Ճի՛շտ է, այսինքն մենք հազար հարյուր դոլլարի չափ խելք չունենք իրար սիրելու:
- Շա՜տ է, մի քիչ իջիր:
- Նայի՛ր, ես ունեմ հարյուր դոլլոր, դու ունես տասը դոլլար:
- Եղավ հարյուր տասը դոլլար:
- Ճի՛շտ է, այսինքն մենք հարյուր տասը դոլլարի չափ խելք չունենք իրար սիրելու:
- Շա՜տ է, մի քիչ էլ իջիր:
- Նայի՛ր, ես ունեմ չորս դրամ, դու ունես մեկ դրամ:
- Եղավ հինգ դրամ: Ի՞նչու է միշտ իմը քոնից քիչ:
- Ես տղամա՛րդ եմ:
- Հասկացա՜: Իսկ դու հասկացա՞ր քո ասածը…հիմա լսիր ինձ, լա՞վ: Կյանքի իմաստը Գոյի մեջ է:
- Ի՞նչպես:
- Դե ե՛ս, այսինքն իմ Գոյը, հայտնվում է քո կյանքում: Դու ի՞նչ ես կասես:
- Մի՞թե Նա է, ում սպասել եմ:
- Հետո՞, որոշ ժամանակ անց:
- Ոնց որ թե Նա է:
- Հետո՞:
- Մի՞գուցե Նա չէ:
- Լավ մտածի՛ր, չէ՞ որ Ես եմ: Դու կորցնում ես ժամանակի զգացողությունը:
- Չէ՜, հաստատ Նա չէ:
- Դու ի՞նչ է, ինձ չե՞ս լսում:
Տղամարդն իրոք չէր լսում խոսակցին
- Նա՛ է, Նա՛ չէ, մի՞թե Նա է, չէ՜, հաստատ Նա՛ չէ, ի՞սկ… թերևս…
- Լա՜վ, գնացինք քնելու, քեզ հետ դժվար է:

Գիշերը, զգալով Նրա թևերի իրեն գրկելը, զգալով էլեկտրական հոսնքի ամբողջ մարմնով անցնելը, հասկանալով հեքիաթի իրականություն դառնալը, լսելով Նրա հաճույքից լաց լինող ձայնը, տղամարդը բարձր բղավեց.
- Նա է…

Комментариев нет: