пятница, 9 мая 2014 г.

«Լուսնի սոնատ» -ը



Լուսնի սոնատը

Գիշերվա ժամը երկուսն է:
Ո՛չ վախն է քնել, ո՛չ մենությունը:
Հոսանքն էլ անջատել են՝ վառվող մոմն էլ քնած չէ…
Պատից կախված ջութակս անհանգիստ է, բայց անշարժ:
Հարևանները գիտեն ու ջութկահար եմ ու այլ կերպ են ինձ վերաբերվում:
Աջ կողմի հարևանս նույնպես քնած չէ, նրանց տանից լսվում է ջութակի ձայն հաստատ նրանց տղան է փորձեր անում…
Ստիպված թակում եմ նրանց դուռը:
Դուռը բացում է կիսահագնված հարևանուհիս՝ Գոհարը:
- Գոգ, անքնության դեղ չունե՞ս, չեմ դիմանում, կներես էլի այս ուշ ժամին:
- Նե՛րս արի:
Նրանց տղան խոհանոցում փորձում է ջութակի վրա նվագել «Լուսնի սոնատ»-ը…
Ջութակի վրա…
Ո՞վ է «Լուսնի սոնատ»-ը նվագում ջութակի վրա, միայն Աղասար անունով անձը, հարևանները կմտածեն ես եմ հիմար փորձեր անում:
- Աղասար, ավելի լավ է քնես, ուշ է:
Վերցնում եմ քնաբերի երկու հատիկ, մի անհույս հայացքով նայում Գոհարի կիսաբաց փեշերին ու վերադառնում:

Դռան երաժշտական ձայնն անհանգիստ վնգստաց, երբ փորձ արեցի խմել քնաբերը:
Ո՞վ կլինի այս ուշ ժամին:
Բայց ձայնը գալիս է պատշգամբի կողմից:
Շոշափելով գտա դանակը ու մոտենում եմ, որ փակեմ պատշգամբի դուռը:
Ես գիտեմ, որ վախը վաղուց քնած է, այն հույսով, որ ես ապրում եմ տասներեքերորդ հարկում ու անհանգստանալու ոչինչ չունեմ:
Պատշգամբից երևում է – մեքենա է-մեքենա չէ, գնացք է- գնացք չէ, ուղղաթիռ է- ոչ ուղղաթիռ չէ, մի տարօրինակ սարքավորում , որին ղեկին վարորդի դիմակով մի նախդարյան օդաչու է նստած:
Չի նայում իմ կողմը:
Այդ այսպես կոչված մեքենայի շուրջը մի սպիտակ ամպ է, որից էլ գալիս էդեղնա-կանաչագույն մի  լույս:
Լույսի միջից սպորտային հագուստով մի  աղջիկ է ձեռքերը մեկնել ու բռնվել պատշգամիս բազրիքից:
Ճիշտ է գեղեցիկն է բայց բռնվել է ԻՄ պատշգամբից:
- Թո՛ղ, հեռացի՛ր, ի՞նչ ես ուզում: Քաշիր ձեռքերդ թե չէ դանակով…
- Դու ի՞նչ է հիմար ես, ո՞վ է գեղեցիկների ձեռքերը կտրում:
- Հիմարը դու ես, ո՞վ է գիշերը թռչում, միայն վհուկները:
- Ես, ես քեզ մոտ եմ ուզում:

Հարևանի տանից դեռ լսվում է ջութակով բռնաբարված «Լուսնի սոնատ»-ի կիսահնչյունները:

- Լա՜վ, նե՛րս արի, ի՞սկ նա, այդ դիմակով վարորդը:
- Նա միայն կուրախանա ու կգնա երևի կամ հարբելու կամ մի ուրիշ նման մեքենա հորինելու:

Պատշգամբ իջնելու, նրան օգնելու իմ փորձը հաջողվեվեց համբույրով:
Սենյակում էլ համբուրում եմ նրան:
Նրա աչքերը պտտվում են իմ սենյակով, ի՞նչ է փնտրում չեմ հասկանում:
- Հոսանք չկա, ի՞նչ պետք է տեսնես:
- Տեսնում եմ, որ լավ է քեզ մոտ: Գիտե՞ս ինչու ընտրեցի քո պատշգամբը:
- Ոչ, ինչո՞ւ:
- Հեռվից լսեցի «Լուսնի սոնատ»-ը, յուրօրինակ կատարում էր…ջութակով:

Ս.Ումառ

Комментариев нет: