вторник, 1 апреля 2014 г.

Հավատալ...

« Արդեն 10 տարի, 110 տարի, 1010 տարի
Ես վախենում եմ,
Շա՜տ եմ վախենում
Բյուրավոր ու բո՜ւթ հավատացյալից,
Բյուրատեսք ու սո՛ւտ հավատացյալից:»
Պ.Սևակ

Եկեղեցում կնունք էր՝ զույգ երեխաների՝ տղա և աղջիկ:
Եկեղեցում մի տերտեր էր, որ նախկինում ոստիկանության ավագի կոչումով տնտեսվար էր եղել ու նոր էր վերադարձել Ուրուգվայից:
Եկեղեցու պատի տակ մի կին էր, որ կարծում էր թե արդեն մահանալու ժամն էր և եկել էր մեղքերը քավելու:
Եկեղեցու գմբեթի տակ մի ձայն էր…
Քնքո՜ւշ
Հոգատա՜ր
Բարի՜
երևի մայրական, երևի հայրական…

Կինը չէր լսում կատարվելիք կնունքի կողմից եկող տերտերի արհեստական խիստ թվացող ձայնը:
Կինը խոսում էր գմբեթի տակից եկող ձայնի հետ…
- Կաթոլի՞կ ես, ուղղափա՞ռ թե՞… 
- Չգիտեմ, Ասքանազիս հետ հիսուն յոթ տարի կողք կողքի
- Սպանե՞լ ես:
- Հա՛, բայց դեռ չէր ծնվել, երկու ամսեկան էր, Ասքանազիս համար շլոր էի քաղում, ծառիցն ընկա ու…
- Խաբե՞լ ես:
- Հա՛, Ասքանազիս քառասունհինգ ամյակի ժամանակ գինին չհերիքեց, ջուր խառնեցի, մի լավ քոթակ կերա:
- Գողացե՞լ ես:
- Հա՛, սոված էին էրեխեքը, պատերա՜զմ էր, հարևանի բախչից մի պղինձ կարտոշկա:
- Սուտ վկայությո՞ւն:
- Ես ի՞նչ վկա, յոթ երեխա եմ մեծացրել: Ասում եմ մեռնելս եկել է, գնամ Ասքանազիս մոտ, հեռու չլինեմ…
Կինը վեր կացավ, ծնկներին կռացած իրեն ավելի լավ էր զգում, քանի որ արդեն քանի տարի է այդպես էլ քայլում էր՝ կռացած:
Կինը, որի անունը Մարիամ էր, մի պահ նայեց խորանի կողմը, օդում խաչակնքեց ու դուրս եկավ եկեղեցուց:
Եկեղեցում կնո՜ւնք էր…



Комментариев нет: